24. aug. 2011

Elle/Kling




Jeg har virkelig syvsovet i dag, så det er tydelig at jeg har mangel på søvn fra helgen..Spiser seint frokost, mens jeg fordyper meg i Norske Elle ink. Trendbibelen. Mine favorittsider i denne utgaven er Intervjuet med sveriges største fashionista Elin Kling. Hele Intervjuet kan også leses i hennes bloggHER
Mer inspirerende og hardworking girl er det vanskelig å finne..alt hun tar i blir til gull!
Nå skal jeg sminke meg, og så innover til byen for å ta en kaffe med god venninne!!

I really slept long today, so it's clear that I have lack of sleep from the weekend .. eat late breakfast, while I immerse myself in the Norwegian Elle inc. The trend Bible. My favorite pages of this edition is the interview with the Sweden's biggest fashionista Elin Kling. More inspirational and hardworking girl, it's hard to find .. everything she puts her hand to turns to gold!

2 kommentarer:

  1. tack snälla. Lägger till dig på bloglovin så jag inte missar några inlägg. Kram

    SvarSlett
  2. likte intervjuet veldig godt jeg også
    http://polliani.com/

    SvarSlett

TNX Sweetheart