17. aug. 2011

A jacket made of hair from Tarek Hamidi























































Jacket/Tarek Hamidi, Solbriller(siste)/Chloe, Topp/Malene Birger
I`m in Love with this beautiful jacket from the Norwegian designer, Tarek Hamidi. This jacket is made of Asian hair, and I just love everything he has made! I`ve interviewed him for a little while ago, after I had seen his graduation collection from Esmod,and I got to know him a little more. Can`t wait to see more from Tarek.

9 kommentarer:

  1. OMG for en sykt kul jakke.

    SvarSlett
  2. helt RÅ..jeg dør, dette hadde vært drømmen til høsten <3

    SvarSlett
  3. Den så utrolig kul ut, på bilde i alle fall :) Ikke helt min greie å gå med årete klær :p Du var uansett fin på bildene!

    SvarSlett
  4. En jakke av menneskehår? Seriøst..? Fysj.

    SvarSlett
  5. Stine: Det er asiatisk hår, samme type som når man setter på extensions..!!

    SvarSlett
  6. WOW! sykeste jakken jeg har sett! Bare ELSKER den<3 hvor får man tak i den?

    SvarSlett
  7. Constance: Ja, den var kul..du kan bestille den av Tarek Hamidi(Norsk designer) han kan lage en til deg vil jeg tro. Pris: 5000,-

    SvarSlett
  8. Vet du hvordan jeg kan få kontaktet han eller hvem som lager dem?:)

    SvarSlett
  9. Costanse:Ja jeg skrev jo det: Tarek Hamidi er designeren bak, så ja det er han som lager de. Han gikk ut av Esmod tidligere i år, og designet disse hårjakkene + kåper (samme) i sin avgangskolleksjon. Gjorde et Intervju med han ang kolleksjonen. Send han en mld i Inbox på facebook f.eks
    Gå inn på denne linken: :))
    http://www.facebook.com/tarek.hamidi

    SvarSlett

TNX Sweetheart