31. aug. 2011

COMFY

































































Shoes/Nelly-leatherpants/Gina-Blazer/H&M-sweather/Cubus


Nå drar jeg inn til byen for å møte Ida og Veronica på Cafe Sør, for å få ferdig en del jobb som må være klart til over helgen. Er skikkelig stiv i ryggen i dag, etter å ha sovet alt for lenge..Vel det blir det slutt på om bare halvannen uke..Gled dere til uken da skal jeg fortelle dere hva jeg har planlagt det siste halve året..gleder meg masse! Nå ser jeg SÅ frem til en kaffe latte med soya.Ha en fin dag kjære lesere!

Now I going to the town to meet Ida and Veronica at Cafe South, to finish some work that needs to be ready for Monday!

11 kommentarer:

  1. Ser det, fantastisk veske!

    SvarSlett
  2. Du ser bra ut, selv i et komfortabelt antrekk :)

    SvarSlett
  3. Marita-Lynn: Ja absolutt:)

    luisafernandadelmar: Tusen takk søte:))

    SvarSlett
  4. Så fin du er. Liker skinnbuksa di altså!

    SvarSlett
  5. Kan nesten ikke vente, hehe

    SvarSlett
  6. Du ser alltid så smashing ut. URETTFERDIG

    SvarSlett
  7. Håret ditt er så sjukt fint no!!

    SvarSlett

TNX Sweetheart