30. aug. 2011

STILLHETEN ER FULL AV ALT



Stillheten er full av alt
                           


                             Det jeg begravde en gang for lenge siden
da jeg ikke visste hva den var
bortsett fra at tankene var en del av den

Jeg tror heller ikke at jeg vet hva den er nå

bare den rare og sigende følelsen som dukker opp
ut av intet

Stryker meg forsiktig på halsen
og gir meg tilatelse til å bryte ut av den
når som helst

At fortiden er begravd er det eneste jeg vet
og at den må leves med

men jeg vil ikke vite
jeg
om framtiden eksisterer
...


ET AV MINE NYESTE DIKT. HVA SYNTES DERE?

9 kommentarer:

  1. Fikk helt gåsehud av dette diktet. VAKKERT Veronica

    SvarSlett
  2. Nydelig, kunne ønske jeg var like flink til å skrive dikt som deg. Det er ikke mange som kan skrive virkelig bra dikt, men det kan du<3

    SvarSlett
  3. takk takk! :-) håper du finner ut av følelsene. klem!

    SvarSlett
  4. Tonje: Det er ikke alltid stillheten handler om følelser:) Men takk

    SvarSlett
  5. For en fint dikt

    SvarSlett
  6. Sara Destini31 august, 2011

    Nydelig vennen:))

    SvarSlett
  7. Kjempe fint dikt, rørte meg <3

    SvarSlett
  8. Utrolig fint dikt! Du er flink søta <3

    SvarSlett

TNX Sweetheart