20. aug. 2011

Dagens gourmet


























Da er jeg tilbake i Hamar til over helgen igjen, og har brukt litt tid på å lage bursdagsmiddagen til Karoline som har bursdag i dag. Hun ønsket seg laks, så ble derfor laksefilet marinert med urteost, sitronpepper,salt og matolje.Ved siden av har jeg tilbehør: Champings, babygullrøtter, gul paprika, baconterninger som jeg har blandet i matyogurth, og hatt sitron over. Ved siden av asparges og poteter. Har aldri prøvd å lage dette før, men tror jeg blir digg!! Hva tror dere?

8 kommentarer:

  1. Så veldig deilig ut. Har lyst til å prøve å lage det selv!!

    SvarSlett
  2. Sykt digg middag

    SvarSlett
  3. Ser godt ut Veronica. TNX for tipset:DD

    SvarSlett
  4. Nam, det så godt ut!

    SvarSlett
  5. Jeg syns ikke det så sååå godt ut :p

    SvarSlett
  6. kjerstielise: Liker du ikke fisk? ;)

    SvarSlett
  7. Er ikke såå fan av fisk nei :p Men var bare komboen med bacon jeg tenkte på :p

    SvarSlett

TNX Sweetheart