8. aug. 2011

OFW coming up


















































Jeg kan ikke beskrive hvor utrolig koselig det var å se Ida igjen i dag, etter å ha vært borte fra hverandre i en måned. Hun har vært i Sortland med kjæresten, og jeg har vært her og der..Rart hvor mye man kan savne en venninne etter bare noen uker egentlig. Vi tok en liten Lunch på BIT, mens vi planla hvilke visninger vi skal se denne uken. Nå er det igjen Oslo Fashion Week. (Åpningsdag i morgen)
Så går det slag i slag. Har akkurat møtt assistenten til Tarek Hamidi som er en ferdig utdannet designer fra Esmod, for å låne et plagg jeg skal bruke en av dagene. Kan dere gjette hva det er? Det er ikke FUR, selvom det står det på posen....
Den er helt fantastisk, og jeg kan ikke vente med å prøve den på. Skal dere på OFW?


I can not describe how amazing it was to see my friend Ida again today. After  been away from each other in about a month. She has been in Sortland with her boyfriend, and I have been here and there .. It's strange how much you can miss a good friend after only a few weeks, really. We took a lunch in the BIT, as we planned with designer we want to see this week under OFW. Oslo Fashion Week. (The opening in the morning)
Have just met the Assistant  of Tarek Hamidi. He is a graduated designer from Esmod, to borrow a garment I will be using one of the days during Ofw.Can you guess what it is?
It is absolutely fantastic, and I can not wait to try it on.

7 kommentarer:

  1. En kjole tipper jeg,eller tar jeg feil? Skal på Armando Santos og Sca Ulven:) Gleder meg<3

    SvarSlett
  2. Åååh helidge dere som skal på OFW :D Dumme foten min gjør at jeg ikke kan komme.. Kos dere masse!

    SvarSlett
  3. Søt du er:) Har savnet deg å masse. Føles som jeg ikke har sett deg på m
    lang lang tid. Har skjedd mye på de tre ukene jeg har vært borte da.
    Var godt å hooke opp igjen idag da:)
    Å heldigvis får vi resten av uken sammen også, så nå er det mulig du blir lei av trynet mitt. Hehe:)
    Snakkes imorgen snuppa <3

    SvarSlett
  4. Unge Frk. Jensen: Blir aldri lei trynet ditt jenta mi <3 Håper uken blir minnerik og bra<3 Nattakos

    SvarSlett
  5. Er det en kjole?

    SvarSlett
  6. Spent på hva du har lånt, tipper kanskje det er en jakke av et slag.Kan det stemme?

    SvarSlett
  7. Så heldig du er som skal på OFW,kunne ønske jeg hadde den muligheten også, men bor alt for langt unna desverre:( Håper du blogger masse denne uken da:DDDD

    SvarSlett

TNX Sweetheart