9. aug. 2011

En sunnere livstil? Den har vi aldri hørt før....



























Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har sagt det, eller hvor mange ganger jeg har hørt andre si det, men etter at jeg har lagt på meg fem kg i løpet av sommeren takket være store mengder alkohol, grilmat, potetgull, is, vaffler, og godis er det på tide å innse at sommerkosen er over. For meg som kunne spist Brie til frokost hver eneste dag, er det en vanskelig omvending og plutselig ha noe annet som pålegg, men jeg fant ut at grove rundstykker med spekeskinke og paprika, med litt nøtter ved siden av skal bli min nye frokost. Kaffe Latte inntaket skal kuttes ned til en om dagen, og middagsposjonen skal halveres. Jeg har gjort disse grepene før, og gått ned i vekt. Fanatisk orker jeg ikke være, for da blir jeg bare grinete. Selvsagt er det viktig hva man stapper innpå, men alt med måte. Og så får jeg heller lage meg annet sunn snacks som Oliven og ost i helgene !

4 kommentarer:

  1. du har fått degselv en ny leser :)

    SvarSlett
  2. Haha,det skjønner jeg..må gjøre akkurat det samme som deg:)

    SvarSlett
  3. Jeg blir med deg på den, hehe!

    SvarSlett

TNX Sweetheart