14. aug. 2011

My soul is painted like the wings of butterflies


Jeg vil takke alle dere som skrev noen vakre og støttende ord til meg i bloggen og på facebook i går, da jeg hadde en av de vanskeligste dagene på veldig lenge i mitt liv.. Jeg skrev et forferdelig tungt og sorg fullt innlegg her på bloggen. Hvor jeg beskrev hvor tom jeg følte meg innvendig, og hvor trist og lei jeg var, og at jeg ikke kom til å klare å blogge på en stund pga det som skjedde samme natt..
I dag føler jeg meg litt bedre, etter å ha fått sovet meg gjennom en hel natt, og pratet med de nermeste rundt meg, om ting som gjorde at livet brått tok en vendig.. Hvem har sagt at livet er en dans på roser? Det er ikke det, og de mest uforutsette ting kan plutselig skje..vel,jeg har alltid tenkt at ting ordner seg og prøvd å se løsninger, men det er ikke alltid det er like lett. Jeg valgte å slette innlegget fra i går, fordi bloggen ikke skal være et deprimerende sted å komme inn på for dere. Det skal være noe som får meg og deg på glade tanker. Og som skal gi deg meg inspirasjon i hverdagen, derfor følte jeg det var feil å dele noe så personlig som det jeg skrev i går natt, da jeg var i sjokk. Jeg velger å ikke grave meg ned å tenke negativt om vonde ting som har skjedd i livet mitt, om ting som plutselig tar en annen vending.I dag har jeg endelig klart å smile igjen, le et par ganger og snakket mer....Tar bare en dag av gangen... Jeg har heldigvis familie og gode venninner som er der for meg og støtter meg uansett hva!


9 kommentarer:

  1. Så fine bilder,håper det går bra med deg?:))

    SvarSlett
  2. leste ikke innlegget ditt, men er glad det går bedre med deg=)

    SvarSlett
  3. Du er så sterk Veronica. Du mestrer alt<3

    SvarSlett
  4. Jeg fikk ikke sett innlegget, men jeg håper du har det fint <3 Sender deg masse varme tanker, du er en flott jente!

    SvarSlett
  5. Sender deg varme tanker, Veronica. Håper alt ordner seg for deg til slutt.

    BTW: Du ser fantastisk vakker ut på bildene!

    SvarSlett
  6. Takk for støtte, og beklager at jeg ikke har skrivd her, har deg på bloglovin, men har 254 nye innlegg der, så har ikke fått med meg noe :/ Ønsker deg alt godt, vennen <3

    SvarSlett
  7. Kjære Veronica!
    Har ikke lest innlegget, men ønsker deg alt godt!
    Klem, Kamilla.

    SvarSlett

TNX Sweetheart