7. aug. 2011

OM MEJ:



Om meg:


Egentlige Hårfarge: Brunt
Langde: 1.73
Favoritfarge: Lilla og blå
Favorittartister: Lisa Ekdahl, Lars Winnerback, Melissa Horn, Lissie, Rebecca & Fiona
Favorittfilm: Loving Anabelle, Varg veum filmene,Twilightsagaen og Cracks
<3 Beste filmene jeg har sett i mitt liv<3
Favorittprogram: Wallander, Hotel Cæesar, Brutte løfter
Født i: Fredrikstad
Stil: En blanding av dramatisk, hippie og feminin


Har du noengang....

Synget karaoke for mange mennesker? Ja, mange ganger..hver gang jeg vorsher
Upptrådd på scenen? Ja, danset , synget foran 1000 og lest foran mange
Prater ofte med fremmede? Ja, siste var en kunstner på toget fra Hamar til Oslo. Han var visst superkjent i New York, og inviterte meg til sitt palass i Holmekollen
Offret deg selv for å hjelpe noen? Ja mange ganger
Elsket noen så høyt at du at du kunne ofret deg selv? Ja, jeg kunne ha ofret mitt eget liv for å redde de jeg elsker høyest
Fortalt sannheten, men ikke blitt trodd? Ja, og det kommer jeg aldri til å glemme så lenge jeg lever
Beste minne noen gang: En sommerkveld for et år siden
Vakreste ord noen har sagt til deg: "Si til deg selv Veronica, jeg er vakker som jeg er"
Klinet med noen eller gjort mer med en som er 25 år eldre? 30 år




Seneste personen som:

Skrev et rørende dikt til deg: En jeg en gang var veldig fasinert av
Sms:de deg:Andrea/assistenten til en designer jeg skal møte i morgen
Siste som rørte deg til tårer: At to som elsket hverandre fant tilbake til hverandre
Siste bok:Vakre Løgner
Sangen som beskriver ditt liv best: Anglar av Lars Winnerback
Sa noe veldig sårende til deg:Skal jeg forhåpentligvis aldri mer prate med


Kan du?


Røre ved nesen med tungen?Ja det klarer jeg
Danse på utested?Da skal jeg drikke rimelig mye først
Snakke noen andre språk? Svensk, engelsk un petite Francais
Imitera folk bra? Ja absolutt
Stokke en kortstokk? Har litt problemer det det ja, dy hadde ledd om du så hvordan
Lage mat? Det er jeg ganske flink til..elsker å teste nye retter

Avslutte setningen...

Om jeg var en … Kald og manipulerende person ville jeg sørget for at et menneske jeg aldri kan tilgi hadde måttet levd resten av sitt liv i ensomhet ..Helst med tortur og et videopptak som viste hvor mye grusomt vedkommende har gjort andre mennesker,på repit
Jag ønsker … at sannheten skal skal gå opp for visse personer som faktisk betyr mye for meg, og som jeg vil skal få vite alt som faktisk skjedd den gangen.. de tror det fortsatt ikke, vil ikke tro, tror jeg..eller så tror de, ikke gått å vite, men de lar meg tro at de ikke tror.....
Det er ikke så mange som vet att … Jeg har elsket to personer samtidig, men den ene litt høyere
Jag er …Radd for at det er for seint....
Mitt hjerta er … I sorg og lykke hver eneste dag
Aldri...vil jeg glemme den kvelden
Kunne jeg...fått et eneste ønske oppfylt ville jeg brukt det på å få frem sannheten
Hvis..Jeg kunne gjort ting annerledes ville jeg spolet tiden tilbake igjen



9 kommentarer:

  1. Det er først nå jeg ser at vi er veldig like.

    SvarSlett
  2. Lene-Marie08 august, 2011

    Så kult at du deler noe så personlig som dette., Tror det er positivt for alle leserne dine også,at vikommer litt nermere!

    SvarSlett
  3. Hehe..masse morsomme ting jeg ikke visste om deg.Mye likheter med meg selv,skjenner meg igjen på MYE<3 Ha en fin dag

    SvarSlett
  4. Sara Destini08 august, 2011

    Du er verdens søteste:)

    SvarSlett
  5. Vi tenker likt

    SvarSlett
  6. For et fint innlegg :) Koselig å bli litt bedre kjent med deg!

    SvarSlett

TNX Sweetheart