29. jan. 2011

Bring The Night On

                          
JUMPSUIT:MONKI/BRACELETS & BLAZER:GINA/SHORTS:BIKBOK
I går var jeg ikke ute av døren fordi det rett og slett var for kaldt,men hadde besøk av mamma, og senere Elisa. Mye kaffe,skravling,lunch garderobe rydding. Jeg laget ferdig Closet Confession til Dagensoutfit, som tok litt tid,etter som jeg måtte plukke ut favorittene mine, og det er litt vanskelig når jeg har så mange..Og så fant jeg ut at jeg var synsk,siden jeg skulle inn å se tilfeldig på Side2 herog rett før jeg klikket meg inn sa jeg til mamma"skal bare se om mote innlegget har blitt publisert" Og det hadde det!! 
Var virkelig i det kreative hjørnet i går og laget noen Mood Bords som jeg hengte opp på kjøkkenet,på en hvit stor vegg som skal få plass til mange fler. Slik kan jeg få litt mer oversikt og ideer til jeg begynner på skolen..Nå er det bare to dager igjen dere..De blir sikkert mye info første dagen, anskaffelse av pensumbøker,litteraturlister etc.. I dag har jeg gått en lang og forfriskende tur og handlet ingrediensene for middagen i dag.. Får vann i munn av å tenke på hva jeg skal lage. Dere får se senere,mulig jeg legger ut en liten oppskrift siden jeg er så sunn for tiden.Nå skal jeg kose meg med et nytt nummer av ELLE og bestille billetter til BLACK SWAN neste Fredag. Litt ikuffende at jeg ikke fikk tak i premiere billetter!! Skal dere noe spennende i kveld,og har dere planer om å se den Oscar nominerte filmen?

Yesterday I was not out of the door because it was simply too cold, but had a visit from mom, and later, Elisa. Much coffee, chatter, lunch wardrobe purge. I made ready to Dagensoutfit Closet Confession, which took some time after that I had to pick out my favorites and it's a bit difficult when I have so many. And then I found out I was psychic, because I went in to see randomly on page2 herog right before I clicked into my mom said I "should only see about fashion post has been published" and it had it! Was really in the creative corner yesterday and made some Mood-table as I hung up the kitchen, a large white wall that will accommodate many more. How can I get a little more transparency and ideas until I start school .. Now there are only two days left you .. They are certainly a lot of info first day, the procurement of textbooks, reading lists, etc.. Today I have gone a long, refreshing walk and traded ingredients for dinner today .. Watering mouth when thinking of what to make. You'll see later, can I put out a small recipe since I'm so healthy for tiden.Nå I will enjoy myself with a new issue of ELLE and book tickets for BLACK SWAN next Friday. Slightly ikuffende that I could not get premiere tickets! Do you have anything exciting tonight, and do you plan to watch the Oscar nominated film?



10 kommentarer:

  1. Syns ikke de var såå tynne? Jeg vil ha en slank og trent kropp, ikke noe bein som stikker ut ;) Men takk :) I kveld skal jeg lese til eksamen, blæh..

    SvarSlett
  2. Fine bilder:) Likte fargen på shortsen,gleder meg sånn til det blir varmere i lufta:) Ha en fin helg,selv skal jeg slappe av med kjæresten!

    SvarSlett
  3. Likte shortsen og blazeren! Har lyst på ny jumpsuit,kan du ikke vise et helt bilde av den?

    SvarSlett
  4. Ida Marie: Kanskje,den er ikke så fin uten andre plagg! Blir nesten litt sånn trening`s suit bare med plajetter,hehe:P

    SvarSlett
  5. kjerstielise: Jeg syntes de var syltynne jeg,hehe-litt anorexic..men man har forskjellig syn:)

    SvarSlett
  6. Sounds like it was a good day! I love the hot pink shorts!

    SvarSlett
  7. Sofi Stellar: TNX I love it 2;)

    SvarSlett
  8. LOVE PINK<3

    SvarSlett
  9. Fine bilder, liker shortsen! Skal også se Black Swan og gleder meg veldig.

    SvarSlett
  10. Kjempe fint antrekk :)
    SV: Nede ved strendene :)

    SvarSlett

TNX Sweetheart