12. jan. 2011

THE ROYAL BLUE VINTAGE






























Vintage sweather/shorts & feather from Bikbok
Dette er et av mine desiderte favoritt plagg i garderoben min. Jeg hentet den fra Mormor`s skap for en stund tilbake og passer best på fest, men jeg har også brukt den til hverdags, selv om det kan bli veldig disco. Kongeblå er min favoritt farge og den jeg kler best, så sikkert derfor jeg falt for den også. Får ikke nok av pieces som ingen andre har!

This is definitely one of my favorite pieces in my wardrobe. I got it off grandmother for awhile back and is right on the party, but I've also used it everyday, even if it can get veryglam disco .. Royal blue is my favorite color and I dress the best, so probably why I fell for it also .. Can`t get enough of pieces nobody else have!!

3 kommentarer:

  1. GUAAD DAMN!! Den vil jeg også ha:,( snufs

    SvarSlett
  2. DRITKUL bokstavlig talt

    SvarSlett
  3. Du er nydelig Veronica!

    SvarSlett

TNX Sweetheart