4. okt. 2011

Blogganbefaling/ Bør jeg lese din blogg?

Mange av dere har lurt på hva slags blogger jeg leser, og om jeg leser mange blogger?
Svaret på det er: JA! Jeg leser masse blogger, jeg elsker både personlige moteblogger,livstilsblogger og Internasjonale fashion blogger. Jeg har ikke tid til å lese alle bloggene jeg følger på bloglovin hver eneste dag, men er innom når jeg har tid..Jeg har som alle andre noen blogger som jeg der i mot MÅ innom hver dag og som jeg rett og slett er like avhengig av som å spise frokost.Jeg syntes det er gøy å få tips til nye blogger, og hvis dere har noen å anbefalle meg å ta turen innom, eller om du har en Inspirerende blogg?  Så skriv den i kommentarfeltet. Her er noen blogger jeg ikke kunne levd uten :















































To inspirerende søstre, som tar bilder som kunne vært tatt rett ut fra et motemagasin.365days (HER)





SØØØØTE Caroline Sandelin, som er med i et prosjekt jeg jobber med for tiden.Les henne Her.



Den svenske bloggeren med det vakre håret og den fantastiske stilen.. Angelica Blick Her.

Ikke mange dagene siden jeg forelsket meg helt i bloggen til denne jenta Her. (what a style)




I tilegg til disse leser jeg Ulrikke Lund, Blonde salad,Dagens outfit, Motemas, og fler andre!

18 kommentarer:

  1. Elsker bloggen din <3 Har nettopp begynt å blogge (bare for noen dager siden faktisk). Ingen moteblogg, men en blogg om alt som gjør livet litt ekstra verdt å leve: Shopping, konkurranser, gode produkter, mestring, reise, mat osv. Ta en titt og se hva du synes ;) http://himmelskliv.blogspot.com
    Hilsen fra M.

    SvarSlett
  2. Hadde sett veldig stor pris om du ser innom bloggen min, er en blogg om mote, sminke inspirasjon.
    Er selv modell både på catwalken og foto, siste oppdraget mitt er hovedmodell for Sophie Faroh, både i kataloger og plakater/bannere i inn og utland, så du kan tru jeg er stolt:)
    Håper du tar deg tid til en tur innom.
    Klem Helen

    SvarSlett
  3. Julie sin blogg er helt fantastisk, eller hennes stil er fantastisk!!! Love it :)

    SvarSlett
  4. Tak for fine tips, var noen jeg ikke hadde lest. Hadde vært koselig om du tok en tur innom min :)

    SvarSlett
  5. jeg digger bloggen DIN :) Og de du viser her ser veldig bra ut too, så kanskje jeg blir fast leser av de å :P
    Hvis du skulle være interessert i å lese en litt mer nybegynner-blogg kan du jo sjekk min blogg :) Jeg vet ikke helt hva jeg skal kategorisere den under, men jeg legger ut tegningene mine (for det meste av klær) og andre ting jeg kommer over på nettet og sånn :)

    SvarSlett
  6. Det finnes så utrolig mange fine blogger der ute. Jeg liker veldig godt Sara Strand og 'Klingen' (selv om de ikke har samme stil som meg, gir de utrolig mye inspo;))
    Ta gjerne turen innom meg og ;)

    SvarSlett
  7. Er fast leser av Ulrikke, Angelica, Caroline og din sin:) Veldig bra alle sammen:) Stå på!!!!

    SvarSlett
  8. Jeg elsker bloggen din <3 Har ikke vært innom alle de overnevnte, men skal definitivt ta en titt. Takk for gode bloggtips

    SvarSlett
  9. // Det er Fashion Diaries ;)

    SvarSlett
  10. Bare å lese her :-) Hehe.
    Ellers så følger vi mange av de samme bloggene. Angelica sin er helt klar min store favoritt. Hun er rå

    SvarSlett
  11. Takk for tips når det kommer til nye blogger! :) Selv elsker jeg Angelica Blick

    SvarSlett
  12. Søta! Jeg må bare lese bloggen din også! Og bildene fra shooten overser drit bra ut!

    SvarSlett
  13. Søta! Jeg må lese bloggen din også!Og bildene fra shooten over serdrit bra ut! :-D

    SvarSlett
  14. Masse flotte tips:) Takk

    SvarSlett
  15. Jeg leser fast din blogg, og syntes den er råbra:D Ellers leser jeg Ulrikke Lund sin inn i mellom, og Angelica Blick, fashiontoast.(Anbefaler deg den, om du ikke leser den) ?

    SvarSlett
  16. Andrea:Takk for det:) Fashiontoast har jeg vel så og si fulgt i flere år, men så kommer man også til et punkt hvor man føler at man ser det samme hele tiden,og går litt lei. Men er innom i ny og ne fortsatt

    ;)

    SvarSlett
  17. Hvis du føler for å følge en neglelakkblogg så må du gjerne følge min. :-)

    SvarSlett
  18. Helt enig med deg. Desse er kjempegode :-) Hadde jeg skulle laget en liste hadde jeg nok nevnt deg, hehe!

    SvarSlett

TNX Sweetheart