21. okt. 2011

Imagine that you could drink one glass of blue martini and your hair suddenly became like this



Dagensoutfit postet dette bildet av meg i dag, og lurte på om det var photoshop eller ikke..vel, IT IS
Kanskje ingen bombe, men som sagt jeg kunne sikkert ha hatt det slik i noen uker bare for morro skyld.
Så hadde jeg nok farget det "normalt" igjen!

PS: Gjør meg den tjenesten å stem på Ida Jensen HER til  å vinne en tur til London..
Hun er nemlig plukket ut som 1 av 10 finalister til å vinne en tur til London med 

Charlotte Thorstvedt og Coca-Cola light.

6 kommentarer:

  1. Håper du holder deg til farger du føler deg mest komfertabel med :)

    SvarSlett
  2. Du, din frame på den här sidan är så fin!

    SvarSlett
  3. Marianne: Det gjør jeg jo alltid:D

    SvarSlett
  4. For en syk farge..haha

    SvarSlett
  5. Ser jo bare helt rått ut da! :-)

    SvarSlett
  6. Hadde jo vært ganske så stilig! ;)

    SvarSlett

TNX Sweetheart