2. okt. 2011

Sunday feeling


Søndager er vel de beste av alle dager i uken, så sant man ikke har vært ute på Lørdagen.
Utrolig deilig å kunne våkne opp fresh og opplagt til nybakt brød, og varm kaffe, se litt på tv, og kanskje gå en liten tur på Ekeberg.. Jeg skal i alle fall det i dag! Morgendagen blir super hektisk, og det samme resten av uken. Prosjektet jeg har jobbet med den siste tiden skal bli ferdig, artikler som skal skrives, og skal i tilegg gjøre styling for en shoot på Tirsdag sammen med Ida, og i tilegg skal jeg på fashion awards på Onsdags kveld, og to andre eventer. Skjønner ikke helt hvordan jeg skal få ting til å gå rundt, men det går vel på en måte...Håper dere har hatt en fin helg? Selv om det ikke ble like mye sol som spådd!!

3 kommentarer:

  1. Her hadde vi helt fantastisk fredag og lørdag, solen var helt klart tilstede og varmegradene var mange så jeg skal ikke klage :) Søndagen er regnfull og høstlig, men det er jo litt herlig det og :) Kos deg! Og hurra for armbånd!

    SvarSlett
  2. Ha en fin Søndag:D

    SvarSlett
  3. Elsker også slike Søndager, se film og bare koble helt ut

    SvarSlett

TNX Sweetheart