27. okt. 2011

WE LOVE HAIR MAGAZINE : INTERVIEW WITH ME




31 kommentarer:

  1. Så gøy Veronica:) Gratulerer

    SvarSlett
  2. Kjempe kult da:))

    SvarSlett
  3. Grattis till Veronica, du är bra då:D

    SvarSlett
  4. Gratulerer med flott intervju! Utrolig bra:)

    SvarSlett
  5. OMG ! Elsker bloggen din ! skjønner ikke at jeg ikke har sett den før nå :)

    SvarSlett
  6. åh, jeg er så enig. Tenk, den vesken kommer man til å ha resten av livet:)

    SvarSlett
  7. kristinekroken: TAKK:) så søt du er!!

    SvarSlett
  8. Så flott Intervju Veronica:D

    SvarSlett
  9. Så fint et intervju! :) Gratulerer! ;)

    // Takk for det! :) Chanel er jo helt herlig da – men den jeg kjøpte sist synes jeg hadde litt kort holdbarhet :/ Kanskje den holder seg litt lengre om jeg kjøper topcoat fra Chanel også :)
    Svar

    SvarSlett
  10. svar: Vad kul! Tack för att du gillar den! :)

    SvarSlett
  11. Å så stilig! Kjempefint intervju, for noen gode svar:D Selvfølgelig kan jeg lage en til deg kjære, null problemo!

    Klem fra Iben

    SvarSlett
  12. Digger bloggen din Veronica! Må si jeg er litt misunnelig på ditt liv, skulle ønske jeg kunne drive med det jeg likte best også, men kan tenke meg du har jobbet hardt for å komme dit du er!! Du er sååå flink:)

    SvarSlett
  13. Helene: Tusen takk, så hyggelig å høre:) Har jobbet en del, men er ikke der jeg ønsker å være enda..lang vei å gå, det er bare å jobbe for drømmene dine, så skal du se at det går din vei også:))

    SvarSlett
  14. Gratulerer! Gleder meg til å gå til innkjøp av det :-D

    SvarSlett
  15. Så fint intervju! Du er så flott <3 Takk for "like" btw!!!

    SvarSlett
  16. Sv: Takk, jeg ble veldig glad for den også :)

    Gratulerer med det som ser ut som en veldig bra artikkel :) Det er første gang jeg er inne på bloggen din, men jeg liker det jeg ser.

    SvarSlett
  17. Sv; Da passer det perfekt at jeg skal til Oslo denne helgen! Skal jammen ta meg turen innom på Adam & Eva å se om de har fått det inn :-D

    SvarSlett
  18. Gratulerer min kjære. Jeg er kjempestolt av deg :)

    SvarSlett
  19. DIY fashion: Ja det får du gjøre:) kanskje de er snille å gir deg ett;) hehe

    SvarSlett
  20. Grattis med Intervjuet Veronica. Ser meget bra ut!! ha en fin Torsdagskveld:)

    SvarSlett
  21. Så flink du er:D

    SvarSlett
  22. Grattis! Liker det jeg ser!!

    SvarSlett
  23. å så kjekt :D Gratulerer!

    SvarSlett
  24. Du er så flink, Veronica! Jeg føler med på deg på facebook! Det har vært litt for lite blogglesing for min del. Men jeg er så stolt av deg, du gjør det så bra i disse dager.

    SvarSlett
  25. så kult! gratulerer :-)

    SvarSlett
  26. Christina: Tusen takk kjære deg, det betyr masse å høre :D

    SvarSlett
  27. Så morro! Flinka! Finnes dette bladet på narvesen eller noe lignende ?

    SvarSlett
  28. Du er så nydelig <3 Herlig, velfortjent intervju!

    SvarSlett
  29. Åh, så morsomt! La deg til på Bloglovin´:D

    SvarSlett
  30. Så utrolig artig! Ha en fin lørdag!

    SvarSlett

TNX Sweetheart