26. okt. 2011

There is always something to celebrate,right!

Oslo er trist på dager hvor været er grått og regnet drypper ned på gaten i timesvis. Og JA det er vanskelig å ikke irritere seg over en så filleting som dårlig vær, men man kan ikke la være sant?
Jeg prøvde i alle fall å ikke irritere meg , da jeg har hatt flere bra ting å feire i dag. Dro å lunchet på Gatsby med Ida tidligere i dag, og måtte ta en liten cava skål fordi det er et to siders Intervju med meg i we love hair magazine,og jeg var til og med nevnt på forsiden "tett på bloggeren verozitas"
Jeg liker ikke å skryte, men da var jeg ganske stolt av meg selv! Dro en liten tur på Aker Brygge seinere for å møte en annen venninneå skravle litt, før jeg dro hjem igjen. Skal poste Intervjuet seinere!

Oslo is sad on days like this,where the weather is gray and the rain dripping down the street for hours and hours. And YES it is hard to not be irritated by such a rag thing as bad weather, but you can not stop it right?
I tried at least to not to be annoying, when I have had several good things to celebrate today. Went to lunc at Gatsby with Ida earlier today and had to take a cava toast because it is a two-page interview with me in
 we love hairmagazine and I was even mentioned on the front "hands-on blogger verozitas"
I do not like to brag, but I was pretty proud of myself though! Went for a walk at Aker Brygge later to meet another friend to chat a bit before I went home again.

9 kommentarer:

  1. Åh,søren, jeg ville jo vinne!:-( Skjønner,tenkte mest på stilen hennes, skulle ønske jeg kunne kle meg så crazy som henne hver dag :-p og gjøre om håret annen hver uke:-P Hehehe,:-)

    SvarSlett
  2. Sv: Tusen takk, så hyggelig å høre! :)

    SvarSlett
  3. I know what you mean!! Grattis med Intervjuet i we <3 hair magazine:) Gleder meg til å lese det:))

    SvarSlett
  4. Oh my god, that chicken and pinneaple salad looks delishhhh!!!
    X

    SvarSlett
  5. Laura: It`s tasted delish also:))

    SvarSlett
  6. Så gøy! Man skal skryte litt av seg selv :)

    SvarSlett
  7. Så fine bilder. :) Og maten såg dødsgod ut!

    SvarSlett
  8. Det er på ingen måte å skryte når du sier du er stolt. Vi må legge vekk janteloven og "skryte" alt vi kan! Bra gjort :-)

    SvarSlett
  9. så sant. Det er alltid noe å feire :)

    SvarSlett

TNX Sweetheart