21. okt. 2011

BLOGGEN FYLLER TO ÅR!


Det er rart å tenke på at jeg nå har blogget hver dag i to år. Noen av dere har fulgt meg helt fra starten, og bloggen har jo forandret seg KRAFTIG siden jeg startet. Det er faktisk slik: Når jeg ser tilbake på gamle innlegg, på knøttsmå små bilder tatt med Iphone/ eller mitt bittelille kamera så tenker jeg bare:
" Guud, hva i huleste er det jeg dreiv med"! Men slik er det vel med mange som har blogget i lang tid vil jeg tro, men jeg hadde jo en del lesere da også så helt jævlig kan den jo ikke ha vært.Hehe!!
Når jeg startet å blogge var håret mitt svart som kull, siden har det vært både rødt, mellombrunt, isblondt,og nå kopper. Har egentlig vært mest fornøyd som blond eller slik jeg er nå..
Etter at jeg fikk meg speilrefleks sist jul, så har bloggen blitt så mye bedre. Og lesertallet har vokst! 
Jeg har blogget og blogger mye for min egen del, men også får DERE fantastiske lesere.
Det er deres tilbakemeldinger og søte kommentarer som har fått meg til å drive den videre..
Uten dere ville ikke denne bloggen vært det samme..
Disse to årene har gått så utrolig fort, og jeg har hatt både ups & downs. Ikke minst har jeg lært utrolig mye om meg selv, fått lov til å bli kjent med spennende mennesker, og mange muligheter jeg har fått, som jeg aldri hadde fått oppleve uten denne bloggen.

Husk at jeg Elsker dere !


13 kommentarer:

  1. Gratulrer så masse til deg og bloggen <3<3<3

    SvarSlett
  2. Gratulerer masse:)

    SvarSlett
  3. Jeg har fulgt bloggen din i et og et halvt år(så nesten to da) ;) Elsker den <3 Håper du fortsetter å blogge lenge,lenge..hvis ikke hadde jeg blitt deprimert tror jeg!! Grattis Veronica

    SvarSlett
  4. Grattis bloggen:)

    SvarSlett
  5. Super fan av bloggen din, stå på Veronica<3

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye med 2 års dagen.Lenge leve Verozitas<3

    SvarSlett
  7. Gratulerar till din blogg två års dag:)

    SvarSlett
  8. Grattis med bloggens 2 års dag<3

    SvarSlett
  9. Gratulerer! Ingen grunn til å gi seg :) Alt for mange som vil bli skuffet inkludert meg ;)

    SvarSlett
  10. Gratulerer!

    SvarSlett
  11. Congrats ;) Jeg er ny leser, men gleder meg til å følge deg videre! :)

    SvarSlett
  12. Gratulerer:) Jeg har bare blogget i tre måneder selv, og det føles allerede mye lenger! Hehe:)

    SvarSlett

TNX Sweetheart