19. okt. 2011

The coat...















































For en nydelig dag det har vært i dag. Da jeg stod på badet å sminket meg ringte det et ukjent nummer på tlf min, og jeg bare " Å..neei, hvem er det som ringer nå da? Skal jeg gidde å ta den! "
Takk gud for at jeg gjorde det! Det var postmannen som ikke fant inngangen min, og som kom med en mega stor pakke til meg. Jeg hadde virkelig ikke trodd at fuskepelsen min skulle komme så raskt, men det gjorde den altså. OG den passet perfekt.. Fikk besøk av Elisa rett etterpå, så vi tok en kaffe ute i hagen. Skal ta noen helfigurbilder av den nye kåpen, så jeg kan vise dere hel i morgen! Loves it

9 kommentarer:

  1. Så fin kåpe:)

    SvarSlett
  2. Sara Destini19 oktober, 2011

    Den så kjempefin ut da:D Gleder meg til å se fler bilder!!

    SvarSlett
  3. Post de bildene kjapt da... Så spent på hvordan hele kåpa ser ut:))

    SvarSlett
  4. Tävla hos A-magnusson om en grymt snygg poncho och en mysig mössa!

    Kommentera valfritt inlägg att du är med, skriv även i din blogg att du är med och tävlar om detta.

    Lycka till!

    SvarSlett
  5. Kåpen så flott ut :)

    SvarSlett
  6. Så bra at du ble fornøyd :)

    SvarSlett
  7. Sykt fin kåpe, hvor er den fra?

    SvarSlett
  8. För en riktigt cool fuskpäls, har länge önskat en sådan själv!!

    Melissa

    SvarSlett

TNX Sweetheart