10. okt. 2011

BLOGGANBEFALING: ELENA VASILIEVA

God morgen alle mine kjære lesere! 
 Her om dagen kom jeg over en ny blogg, som jeg aldri tidligere har vært innom.
Den Russiske jenta bak bloggen heter Elena Vasilieva og driver sitt eget klesmerke her.Hun har en avslappet og kul stil, i tilegg til at hun tar helt fantastiske,inspirerende bilder. Klikk Her for å komme til bloggen hennes.
Jeg kommer fra nå av til å ha en blogganbefaling to, tre ganger i måneden. Så hvis du mener at jeg bør anbefale din blogg videre , skriv den ned i kommentarfeltet under..

















































Photos: Elena Vasilieva

7 kommentarer:

  1. Jeg liker blogganbefalingene dine, du kommer med så fine blogger.

    SvarSlett
  2. Fin blogg:)

    SvarSlett
  3. Elsker denne bloggen, spesielt bildene hun tar, takk for tipset:D ha en fin dag videre

    SvarSlett
  4. she's really one of my fav bloggers! her style is so unique and amazing<3
    wow.
    love your blog!
    http://spliffedcookies.blogspot.com/

    SvarSlett
  5. C & M: Thanks the same to you:)

    SvarSlett
  6. Takk for tipset, skal garantert inn og sjekke den :-) må si jeg likte bloggen din også!

    SvarSlett
  7. Sara: Takk for det, du får følge meg på bloglovin da :D

    SvarSlett

TNX Sweetheart