24. okt. 2011

I would love to live like this




photo: weheartit

18 kommentarer:

  1. Ja, man kan jo drømme;) hehe

    SvarSlett
  2. Åå,så utrolig fint<3

    SvarSlett
  3. I need to move from my apartment asap :p

    SvarSlett
  4. Herregud så fint!!

    SvarSlett
  5. Laura: yeah, I think just like you(the same):)

    SvarSlett
  6. Et hjem for meg!

    SvarSlett
  7. Dette var virkelig ett lekkert hus. Elsker interiøret.
    Kjempefin blogg du har.
    Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min.

    Jeanette

    SvarSlett
  8. ahhhh fantastisk.. inspo til tusen

    SvarSlett
  9. Sign me up ;) SV: Ja, du hadde et veldig fint og enkelt design så kanskje det er håp for meg og! :)

    SvarSlett
  10. Huset på Grønnmyra: Tusen Takk :) Bare hyggelig!

    SvarSlett
  11. Utrolig kult med den steinveggen inne på soverommet! Selv om jeg helst vil ha badekaret på badet da.. ;)

    SvarSlett
  12. hei, har du utdannet deg som motekonsulent? hvis du har lurte vi på om vi kunne ha et intervju over epost om utdannelsen? vi har prosjekt om det på skolen nå og vi skal ha det ferdig på fredag. Håper du har lyst. ps trenger raskt svar, og eposten du kan svare oss er kawthar151@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Anonym: Ja jeg var ferdig i Juni i år. Bare send Intervjuet til eposten min du:)

    SvarSlett
  14. I så fall, kan jeg få bo med deg? :p Hehe!

    SvarSlett
  15. ja, et slikt hjem vil jeg også ha :) Jeg flytter inn med en gang med deg:)

    SvarSlett
  16. Oh g, me too!

    sv; Ja, absolutt :o

    SvarSlett
  17. sv: Åh tack snälla!
    Jag skulle inte ha något emot att bo sådär som bilderna, sjuukt fint :)

    SvarSlett

TNX Sweetheart