28. okt. 2011

Happy birthday to you


Akkurat nå har jeg bare lyst til å skrike kjempe høyt , men da må jo naboene lure på om det har klikket totalt for meg!! Får vel heller bare bite tenna sammen, og prøve å takle enda mer motgang som jeg alltid får når det passer meg minst av en eller annen grunn. Har mer nok med å komme meg etter gårsdagens festligheter på byen. Herregud som det tok av, og det ble høy champis faktor kan man si.
Min beste venninne ble 25 i natt, så jeg fikk DJen til å spille Happy Birthday to yah, hele 3 ganger, og fikk samtidig med meg hele utestedet på å synge med og skåle. haha!! Burde vel strengt talt kanskje holdt meg hjemme i går, siden jeg vet at det nesten alltid skjer noe dagen etter, anytime..anyway jeg tok sjansen likevel, og det var en fantastisk morsom kveld. Nå venter jeg på at pizza og pepsi skal dukke opp på døren. Ha en super fin Fredag alle mine kjære fantastiske lesere!

9 kommentarer:

  1. Bursdag er det kjekkeste som finnes!

    SvarSlett
  2. God helg Veronica:)

    SvarSlett
  3. God Helg til deg! :DD

    SvarSlett
  4. God helg! Utrolig nydelige bilder du har :)

    SvarSlett
  5. Åh, så vanvittig søtt av deg å kommentere bloggen min! Jeg blir så varm i hjertet og blir våt i øyekroken :´) Du aner ikke hor mye det betyr for meg. Respons er viktig! Bloggen din er nydelig! Ha en flott helg :)

    SvarSlett
  6. Martine Johansen: Det skulle bare mangler, får helt gåsehgud av måten du skriver på og utrykker deg!! :)

    SvarSlett
  7. Ha en strålende helg, håper alt er bra med deg?

    SvarSlett
  8. hahaha, måtte le når jeg leste dette.Måten du skriver på av og til, får meg til å le så mye at jeg griner..!!

    SvarSlett
  9. Tack så mycket! De tog sin tid men de var det värt, haft en bra holloween? jätte fin blogg och många fina bilder :)

    SvarSlett

TNX Sweetheart