9. okt. 2011

When the rain is falling down, I paint my feelings

Jeg hører regnet pisker mot vinduet utenfor, som om bakken nesten har drømt om å kjenne fuktighet alt for lenge. Når dråpene først faller, faller de tungt og uten pusterom. Hvis regnet hadde følelser, ville de tenke før de valgte å falle "I dag er den dagen alle skal sitte inne å tenke"? Inne er lyset dempet, og stearinlysene tent. Svakt i rommet spilles en og en låt fra Lisa`s plate "olyckssyster" som en fast rutine på alle regntunge Søndager. For å bryte denne rutinen, må man kanskje gjøre noe man ellers ikke gjør så ofte. Male?
Jeg finner frem pensler,vannfarger og blekk, så lar jeg hånden beskrive mine egne tanker i øyeblikket.
Have a great sunday: Pictures: Painted by me

























10 kommentarer:

  1. Liker fargebruken på det øverste bildet ;) Får meg til å føle at jeg burde ta meg tid til å begynne å male igjen.

    SvarSlett
  2. Så flink du er til å male Veronica:)

    SvarSlett
  3. Likte begge to! Liker måten du skriver på:-)

    SvarSlett
  4. Likte veldig godt det første maleriet

    SvarSlett
  5. Whow, maleriene er kjempekule! Den første har veldig lyst til å henge på rommet mitt, helt sant (:
    sv; Hehe, da er min jobb gjort!

    SvarSlett
  6. Ash C: Haha,så kult å høre:)

    SvarSlett
  7. Likte det første veldig godt:) det siste var litt systert, men kult

    SvarSlett
  8. OJ, så utrolig flink du er! Skulle ønske jeg kunne male! Likte begge bildene veldig godt

    SvarSlett

TNX Sweetheart