17. okt. 2011

@MONDAY 17.11.

Utrolig hvor grått og trist ute det skulle være i dag..Får håpe det snur snart, selv om magefølelsen sier noe helt annet, eller hva dere? I dag har jeg jobbet med med en artikkel for Modette, som bare mangler noen bilder, før den er helt ferdig. Seinere dro jeg til byen for en litt sen lunchdate med kjære Ida
Måtte selvfølgelig knipse noen details bilder av henne, siden hun så utrolig smashing ut i den nye svarte skinnbuksen. PS:Sliter litt med å f til klare bilder ute i dette været her!!

12 kommentarer:

  1. er det pistol short venninnen din har? :D flotte antrekk på begge to!

    SvarSlett
  2. Takk:) Pistol shorts? Hun har på seg skinnbukse :)

    SvarSlett
  3. Helt enig! Er så lei dette været her, hvor ble det av sommeren liksom? Og høsten bare forsvinner like fort som den kom:( Huff!! Ikke klar for å ta på meg boblejakka helt ennå:P Fine bilder btw

    SvarSlett
  4. hehe, jeg snakker om skoene - acne pistol short ;-)

    SvarSlett
  5. Carina: Den var alt for kort. Typisk at den verste årstiden:vinteren, er den som varer lengst:(

    SvarSlett
  6. Takk for fine ord Vero:) <3
    Mea: Ja det er Acne pistol Short jeg har på meg:)

    SvarSlett
  7. Fin du var! Elsker smykket ditt! Liker den nye headeren din søta :D

    SvarSlett
  8. Mea: Hahaha:P Nå lo jeg godt her..trodde du skrev shorts :P

    SvarSlett
  9. Så fine dere er:)

    SvarSlett
  10. digger buksen, tror jeg må kjøpe meg en selv!!

    SvarSlett
  11. Anne: Den militærgrønne skinnbuksa mi er fra Gina, og finnes i svart,rød, brun, grå oxo :D

    SvarSlett

TNX Sweetheart