6. okt. 2011

DYRENE TRENGER DEG



























Hjemløshet hos familiedyr er et unødvendig og omfattende problem i både Norge og andre land.
Disse dyrene er også i større fare for å bli utsatt for mishandling, eller pådra seg skader.
Dyrene lider, og trenger deg som kan hjelpe til å bidra med hjelp. Takket være Dyrebeskyttelsen i Norge blir ca mellom 3000-4000 hjemløse dyr tatt hånd om hvert eneste år, men flere lokalavdelinger har likevel ikke kapasitet til å rykke ut på mange av henvendelsene vedrørende de hjemløse dyrene.
Ved å sende en sms med kodeord DYR til 2160 eller ringe  820 44 712 kan du gi 200,- til å hjelpe mange av de dyrene som ikke dyrebeskyttelsen har mulighet til å hjelpe.
Jeg er veldig glad i dyr, og mener at alle dyr har like mye rett på å ha det bra, som mennesker.
Dyr har også følelser, og fortjener omsorg og kjærlighet! 


DYRENE TENGER DEG!


photos:weheartit

12 kommentarer:

  1. Flott tiltak for å hjelpe flere dyr:)

    SvarSlett
  2. Har sent sms nå:D Er veldig dyrekjær selv, og hjelper med glede dyr hjemløse dyr!

    SvarSlett
  3. Vakre dyr som fortjener alt godt

    SvarSlett
  4. Fikk helt vondt i mitt hjerte av det siste bildet. grusomt med dyr som er etterlatte, og eller mishandlede. Noen skulle ALDRI hatt dyr så det er sagt. Grusomme mennesker som kan få seg selv til å behandle dyr dårlig, fortjener ikke å komme til himmelen

    SvarSlett
  5. har nettopp donert:) uff blir så lei meg av de siste bildene:(

    sv: ja, hudpleieren anbefalte også mineralsminke som ikke tetter porene, så da skal jeg prøve Bare Minerals en stund:) er bare redd for at det blir for lite dekkevne for meg:/

    SvarSlett
  6. sara: Vet du hva: jeg tenkte akkurat det samme da jeg skulle gå fra loreal flytende fondation som var for kvinner 40+ (dekket rynker til og med) Den bruke jeg liksom..hehe, kjentes jo egentlig ut som en maske men, og overgangen fra den til I.D var enormt, og jeg var utrolig skeptisk til det med en gang, men fant ut at hvis jeg brukte en hard kost og brukte MYE pudder og trykket det inn i huden, så dekket det like godt, og huden ble bare finere og finere. Og huden min var helt grusom for å si det slik, dekket med arr,kviser og acne..Huden er såå mye bedre i dag etter at jeg gikk over til I.D.minerals, selv om man bruker opp en boks ganske fort, så er det virkelig verdt det. For jeg slipper å bruke kremer, eller noe som helst, den gjør liksom alt pga jeg har fet hud så kan jeg ikke bruke noe som tilfører huden fuktighet for da blir den uren!!

    :)

    SvarSlett
  7. Har donert:)

    SvarSlett
  8. Søte dyr(bildene altså) Huff, fikk vondt av den siste katten da;( trist å se dyr slik!

    SvarSlett
  9. Jeg har nå donert 200,- til å hjelpe disse dyrene! Takk for at du bruker bloggen til å hjelpe dyr i nød, et flott tiltak Veronica:)

    SvarSlett
  10. Veldig bra og viktig sak! Dyr må ikke lide.

    SvarSlett
  11. Knuser hjertet mitt at noen har det så fælt. :(

    SvarSlett

TNX Sweetheart