14. okt. 2011

Når gradene synker, og frosten legger seg...


Noen andre som fikk seg et kuldesjokk da de gikk ut døren i dag? Plutselig så legger frosten seg, og gradene synker mer og mer for hver natt som går nå. Jeg ærlig talt ikke si jeg gleder meg mye til vinteren, og syntes høsten raser forbi så alt for fort. Det er ikke til å komme forbi at jeg har en forkjærlighet for ytterplagg. JA, jeg har enormt mye jakker, men så kommer en ny sesong, og man forelsker seg i noe nytt. Slik er det bare! Jeg har kommet til et vendepunkt når det gjelder å bruke ekte pels, selv om det er Vintage.. så jeg ser for meg en vinter med fake fur i stedet. Har funnet den perfekte fuskepelsen herfra som er på vei til meg nå (bildet over) Gleder meg til å bruke den i all slags vær og vind. Ekte pels varmer selvfølgelig mer, men da kan man heller bruke dun. Tenk på dyrene! 

3 kommentarer:

  1. Det var mildt sagt et jævla kuldesjokk i dag tidlig. Var redd for at jeg måtte skrape is på bilen, men heldigvis så var det ikke minusgrader, hehe.
    Ønsker deg en fin helg!

    :D

    SvarSlett
  2. Så fin den var!

    SvarSlett
  3. Den så kjempe fin ut!

    SvarSlett

TNX Sweetheart