11. okt. 2011

Certaines personnes ne sont pas qui ils prétendent être






















































The last days have been terribly difficult for me.As if the pain I had before should be enough.. I thought that all my hardship would finally turn around and go my way, after all I have experienced the last few years. BUT NO.. It would of course be even more sadness and disappointment in my lifeI am a strong personso I will survive this too I guessbut it really does hurt inside, it does HURT! I`m even not sure what to do righ now..


people in your life are not always who you think they are

15 kommentarer:

  1. Livet er urettferdig der noen dessverre har mer hjemmelekse enn andre :( Jeg har selv opplevd og erfarer stadig tøffe tak, der mange har formet meg som den jeg er i nåtiden. Det finnes ikke grenser for mulighetene prøver jeg å fortelle meg selv :)

    SvarSlett
  2. Uff :( Det verste i verden er å bli såret av noen som betyr noe.. Jeg sender deg masse varme tanker og gode klemmer <3 <3 <3

    SvarSlett
  3. har selv opplevd nære mennesker som ikke var som jeg trodde, og det sårer - dypt. det som hjalp meg var å snakke om det med familien min og andre nære mennesker i livet mitt :-)

    SvarSlett
  4. Livet er urettferdig for mange, enkelte har dessverre mer hjemmelekse enn andre :( Jeg har også hatt og opplever stadig tøffe tak, derfor er det deilig å ha et "frirom" via bloggen. Det er som oftest muligheter for alt.. Smil i kvelden kommer fra Nanne :)

    SvarSlett
  5. Ta vare på deg selv vennen:)

    SvarSlett
  6. Jeg vet ikke hva som har skjedd Veronica, men håper uansett at du har det bra. Husk at alt som ikke dreper gjør deg sterkere<3 Jeg vet at motgang kan være vanskelig, men du kommer deg gjennom det, du er sterk. I know that:)

    SvarSlett
  7. hei søte deg. du vant konkurransen min- sendte deg mail forelden dag for å få adressen din... :) klem c

    SvarSlett
  8. Åh, det her høres ikke bra ut! Høres ut som du har en tøff tid. Vet ikke helt hva som har skjedd eller hva jeg si, men jeg håper ting ordner seg :-) Selv om alt virker mørkt så kommer det til å bli bra! Lover :-)

    SvarSlett
  9. :( sender masse varme tanker til deg <3

    SvarSlett
  10. Håper det går med med deg Veronica, og at du kommer tilbake snart,miss u! Varme tanker til deg

    SvarSlett
  11. Sender deg varme tanker vennen. Håper du har det bra<3 Tenker å deg, og håper du kommer sterkt tilbake snart:)

    SvarSlett
  12. Kjære Veronica. Husk at alt som ikke dreper gjør deg sterkere. Håper alt er bra, uansett hva som har skjedd? Og ønsker deg masse god bedring. Ta nå vare på deg selv, så skal du se at ting går bedre:D Klem fra meg

    SvarSlett
  13. Hva er det som har skjedd? Håper alt er bra med deg!

    SvarSlett
  14. Du har ikke blogget på noen dager, har det skjedd noe?

    Andrea

    SvarSlett

TNX Sweetheart