11. sep. 2010

Elsk på Matblogger

Jeg går liksom aldri lei av frokost jeg,og godt er det.Uten den blir jeg bare sur og gretten.Jeg går heller aldri lei av å poste den på bloggen.Akkurat som om det ikke finnes andre blogger handler om hva man smører på knekkebrødet eller hvor vidt man bør kutte h-melk i latten.Men jeg føler vel selv at de rettene jeg legger ut er til inspirasjon og jeg har fått gode tilbakemeldinger. Dette er jo ikke bare en mote blogg,men også en livsstils blogg, så kreative oppskrifter inn i mellom alt annet er jo bare gøy. Blir så godt humør av mat og bilder av desserter og inspirerende oppskrifter.
Nå har ikke jeg lagt ut mye bilder av disse populære "rosa cupcaces" mens andre bloggere kastet seg over den "deilige trenden" Kjempe inspirerende.
Noen matblogger er bedre enn andre.Og min favoritt er Trines Mektige Matblogg.
Den er på nivå med matprat.no om ikke bedre,og makan til bra bildekvalitet og oppskrifter som er sykt inspirerende og gode.At hun har kalt bloggen sin for mektig er ingen tilfeldighet vil jeg tro.For hun kommer til å gjøre det veldig bra.Det er jeg sikker på!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

TNX Sweetheart