1. sep. 2010

Prodject V og E med sushi avec

Dagen i dag har egentlig vært ganske fin,selv om morgendagen ble et stresskapittel for seg selv.
Og at jeg glemte frokosten i døra og ikke klarte å fullføre kaffekopp nr 1,fordi jeg fikk koffeinsjokk på stasjonen! Det hjalp på ryggen etter behandling,så møtte jeg Gry en tur.Min gamle Daglige Leder som er verdens søteste person.Det var så koselig å møte hun igjen!
Så stakk jeg til byen for å møte Liza,for å se på gardiner og spise Sushi.Gardiner er ikke min greie så jeg bare valset rundt på princess å så på smykker,som egentlig var noe helt annet.Nemlig sofahengere..jeg prøvde tilomme et "smykke" Så var det dags å planlegge vårt foreløbif hemmelige prosjekt.Som jeg snart skal fortelle dere om.Utrolig gøy og spennende!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

TNX Sweetheart