3. sep. 2010

Updates coming up

7
Gud,nå er jeg stresset..og jeg merker at jeg har rene panikkangsten for at jeg ikke har fått blogget mer enn trynet mitt de siste tre dagene.
Jeg har ikke vert hjemme,og så har det ikke hvert Internettdekning,eller så har jeg glemt igjen ledningen til kamera.Og så har jeg ikke hatt tiden heller.Det er så mye jeg har å fortelle,så det kommer,det kommer.
Blandt annet om et nytt prosjekt,en ny skinnjakke,vakre skatter fra en meget spesiell butikk,og en ny matrett.Enkelte ganger skulle det vært enklere å hatt en personlig bloggassistent.Noen som har det? Var å satte sprøyte i går,gruet meg helt sinnsykt,men det var ikke så ille.Kontrastvesken kjentes for å si det slik,men det var som jeg sa.Hva skal man gjøre"skrike"? Nei!
Nå må jeg dra til toget.Skal til legen,så hjem å ordne en del.
Ha en fin morning så lenge:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

TNX Sweetheart