8. sep. 2010

GOo away

Etter en lang deilig frokost,fikk jeg så utrolig vondt i magen.
jeg skulle aldri valgt egg som pålegg-not my day- Og så blir jeg irritert og så slenger jeg med kjeften,og så smeller det..og så går det utover meg selv igjen når jeg får tilbake fra kjæresten min.
Hehe,not good! Men så ordner det seg og jeg blir blid igjen,men akkurat nå er jeg en smule dårlig humør pga min dårlige form.Så ikke mye lyst til å dra til Kolbotn nå.
men må man så må man..Håper dagen feier av gårde så det kan bli kveld.
Skal se filmen "skriften på veggen i dag" og sove på Hotell!

3 kommentarer:

  1. Mageknip går på humøret løs..Ikke bare for deg.Hehe.Ha en fin dag Veronica:D

    SvarSlett
  2. Skriften på veggen kan du virkelig glede deg til.Den slår alle de andre Varg Veum filmene.Jeg lover! Satt å tviholdt i setet under hele filmen jeg.

    SvarSlett
  3. Takk Helene:) Cecilie:Gleder meg ja,kan tenke meg den er bra!

    SvarSlett

TNX Sweetheart