1. sep. 2010

HIPPIE+BOHEM

Jeg kan ikke få nok av verken skinn eller frynser.Og jeg fikk tårer i øynene da jeg så denne vesken i dag."Tanken om å la den stå igjen der alene på hyllen,var serdeles grusom"
Så reddet jeg den ut fra denne inneklemte hyllen,der den stod plassert:D
Den Hippieinspirerte stilen er veldig meg,men med en blanding av feminie plagg og moderne bohem.Luksusbohem stilen krever mye planlegging og styling,men den er helt fantastisk og kan vireklig se fantastisk ut hvis man kler den!
Bare se her:
Jeg mener.Hvem er det som finner på å ta en pelsvest,utenpå en genser.To belter oppå hverandre og slenge en lang fløyelsjakke utenpå vesten.I tilleg et frynseskjærf utenpå igjen.
Ja,hvorfor ikke? Man slipper i det minste å fryse når kulden setter inn.I tilegg er det bare en ny og spennende kominasjon.Fløyelsjakken koster 1500,- og er fra Koma Vintage.
Den er bare NYDELIG.Og står høyt på ønskelisten min!

1 kommentar:

  1. Liker vesken. Jeg hadde en sånn en, man aner ikke hvor den er nå. Den bare forsvant.. savner den litt kjenner jeg :P

    SvarSlett

TNX Sweetheart