27. sep. 2010

Pause? Uaktuelt!

I dag merker jeg at jeg er litt i over kant sliten.
Kanskje ikke så rart med minimal søvn tre dager på rad.
Jeg har vel kanskje stresset litt for mye,uten å ta noen pauser.Selv om kanskje det blir tolket slik, når man har en halv dag borte fra bloggen.I dag har jeg skravlet  ca 6 timer i strekk.Og plutselig er jeg tom for ord.Mistet stemmen kan man si,men bare til noen ringer.da er det "påå`n" igjen! Først to timer hos legen på Volvat,så to timer på Cafe,hvor jeg da drikker så mye kaffe at kroppen nesten tørker ut.Gi meg Vannnnnnn!!!!!.Vel..kanskje ikke så ille,men når jeg er så sliten at jeg ikke orker å se på nye klær,vel da er det kanskje på tide med en halvtime til å koble ut.Maks ti minutter med lukkede øyne klarte jeg,før jeg måtte opp av sengen,kaste meg over moteblogger,min egen blogg,blader,bilder og musikk.Blir nesten litt små oppgitt over meg selv av og til..
Er det mulig?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

TNX Sweetheart