29. sep. 2010

Ti ting om gangen

I dag har jeg virkelig vært effektiv.Det kan nok ha en sammenheng med at jeg i natt fikk den søvnen jeg trengte, etter å ha vært våken i ca førtitre timer, uten å overdrive.
Har vært mye våken pga smerter i brystet etc, og fikk sjekket det opp i dag at det ikke var noe alvorlig.Så da er det ute av verden!
Spiste Lunch/kaffe på Kolbotn med en gammel venninne jeg møtte helt tilfeldig.
Og det var bare så utrolig hyggelig å snakke med henne igjen, etter alt for lang tid.
Slik er det når man vokser opp og får forskjellig liv , så er det ikke alle man rekker å holde kontakten med.Og det blir gjerne slik at man ender opp med venninne kretsen som har mest til felles med ditt eget.Og i mitt tilfelle er det "stressende skrevlehøner" slik som meg.
Som gjerne skal gjøre ti ting på en gang.Rekke fire kaffe avtaler,få med seg daglige doser inspirasjon,snakke i mobil tjuefem ganger om dagen. Og gjerne vaske litt vegger,kjøleskap og speil inn i mellom.
Nå har jeg altså skrubbet hele badet med dusj og alt.
Vegger,gulv og utgangdør.Det er noe med at når jeg først begynner så blir jeg liksom ikke ferdig.
Da var det tid for bloggen kanskje?

2 kommentarer:

  1. Digget bildet! Hørtes nesten ut som meg,det du beskrev,hehe..

    SvarSlett

TNX Sweetheart