4. sep. 2010

FAIRYTALE

Fairytale er ett skattekammer av klær og tilbehør som ligger i gågaten ved siden av Nimi privatsykehus på Ullevaal Stadion .Jeg besøkte butikken her om dagen da jeg var på Nimi.
Jeg forelsket meg i butikken straks.De hadde en god blanding av merkeklær i silke,chiffon og pels.Både ekte og fusk.Lange kjoler,skinnvesker,belter,smykker og skjærf.
Skinnkjolen så veldig fin ut,men orkket ikke prøve den.Pratet en stund med innehaveren og hun fortalte at de hadde startet med Vintage,og så gått over til designerklær etterhvert.
Det hadde gjort seg med Vintage også.Prisene er relativt dyre,men du får hva du betaler for.
Jeg fant en vest i pels og semsket grått skinn med hette.Det ble den.Kjempe deilig.
Dette er en butikk du definitivt burde ta turen innom om du er i nerheten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

TNX Sweetheart