24. sep. 2010

LISSIE



Jeg kan ikke få nok av gale og rocka jenter som synger bra og ikke minst er seg selv fullt ut.
De fleste som følger bloggen min vet jo at jeg er stor fan av Lisa Ekdahl og Melissa Horn.
For noen dager siden kom jeg over den nye plata til Lissie fra (Rock Island)
Har ikke hørt mer enn en sang fra henne tidligere.Men jeg bare elsket hennes stemme og personlighet.Elsker sangene In sleep og When I`m alone. Minner litt om Lisa E i utseende og hvordan hun utrykker seg på! Bare hør her..digger henne!!

5 kommentarer:

  1. Komisk! Jeg har også nylig fått Lissie og sangene hennes på hjernemassen;) Love her

    SvarSlett
  2. Har aldri hørt noe med henne før.Digget sangen Veronica.Takk for at du la den ut:D Skal høre mye på den fremover.

    SvarSlett
  3. Elsker Lisa Ekdahl.Ingen slår henne som artist! Melissa er også spesiell, men må si at Lissie hadde et eget serpreg ja! Nydelig jente

    SvarSlett
  4. ååh, den sangen likte jeg kjempe godt! :-))

    ; thnå, blir så glad når søte mennesker som deg sier sånt. Du hadde en kjempe flott blogg selv skal jeg si deg ! :-)

    SvarSlett

TNX Sweetheart