25. sep. 2010

OLIVIA + LEIGHTON + KRISTIN/ HVEM KLER SEG BEST?


Olivia Palermo,Leihton Meester og Kristin Cavallari
er tre av de største trendsetterne i New York, og Olivia deltok blant annet på
25 "most stylish new yorkers" event at Lavo for litt over en uke siden.
Olivia Palermo er mange`s stil ikon,også mitt.Men jeg vet ikke helt hva jeg syntes om hennes nye hår stil, om den vil sette like stor trend? Hva syntes dere?
Etter å ha studert bilder nøye,har jeg funnet ut at den er assymetrisk og klippet tynnere nederst enn øverst slik at hun får en "lampeform"? Hun som er så tynn i ansiktet fra før!

Leighton Meester var å se på New York FW Proenza Schoulder Sommer/2011.
Jeg må si jeg liker kombinasjonen av disse fargene fra "skogen" som gjør antrekket mystisk og sensuellt. Jeg likte godt at hun bruker en lys grå/kort genser for å skape kontrast, i tilegg til at den røde leppestiften går igjen i vesken.For å ikke snakke om skoene.Perfekt!

Kristin Cavallari på første rad under Blonds show at New York FW.
Sebra stripet Paljett kjole fra?
Balmain eller Top shop?
Liker at hun har droppet alt som  heter tilbehør.Kjolen snakker for seg selv,og et par pumps.
En smule kort kanskje, men hun kan definitivt bruke den riktig!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

TNX Sweetheart