16. sep. 2010

FAVORITT BLOGGERE

Jeg har fått en del spørsmål om hvilken blogg som er min favoritt? Og saken er den at det er mange gode blogger,og jeg følger kanskje 15 på bloglovin,men jeg har selvfølgelig ikke mulighet til å lese i de hver eneste dag.Det hender jo at jeg setter av et par timer på kvelden til å bare lese andres blogger og suge inn inspirasjon.Enten det gode mat tips,fashion,Interiør eller samfunsrelaterte saker.Bloggene jeg har fult lengst er Ulrikke og Tyra og Elin Kling sine.Det er blogger jeg over hodet aldri går lei.Både fordi jeg kjenner meg litt selv igjen hos alle tre og fordi de byr så mye på seg selv og står for de ekte personene de er! Når det er sagt så har jeg fått to nye favorittblogger,som jeg også holder på å bli avhengig av.Hvilket vil si "at jeg måååå sjekke de at least annhver dag" Anbefaller alle å ta en titt på disse bloggene!

intriguemenow



barbro



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

TNX Sweetheart