3. sep. 2010

LANVIN FOR H&M/HVA KAN VI FORVENTE OSS?

Jeg leste for en kort stund siden på Elin Kling sin blogg om sammarbeidet mellom Lanvin og H&M,hvor vidt det stemte eller ikke var jeg usikker på.Det ble bekreftet,og så heiv alle  Motebloggere i Norge seg på for å spre nyheten,samt meg i og med at jeg at jeg skriver om det nå.Det er jo supert at alle deler det,slik at alle kan få det med seg.For det er jo egentlig helt utrolig spør du meg.At et Motehus som Lanvin skal gjestedesigne for H&M.Men Roberto Cavalli har gjort det,Karl Lagerfield har gjort det ,samt Stella McCartney og Victor&Rolf.
23.November er datoen kolleksjonen kommer i 200 H&M butikker i landet.
Vi kan vente oss en luksuskolleksjon for menn og kvinne  bestående av plagg med stort fokus på detaljer.Moderne og Lekent er beskrivelsen med personlig preg fra designeren bak merket
Alber Elbaz.Men det virker ikke som noen har lagt noe annet enn de berømte videoene fra youtube,så jeg gleder meg til å se hvilken blogger som får postet en liten snik kikk av kolleksjonen.Noen som har peiling? Kan vi vente oss deler fra Vinterkolleksjonen 2010?
Lanvin har jo noen fantastiske smykker.Kan vi forvente oss pieces som dette tror dere?



4 kommentarer:

  1. Jeg er veldig spent på å se kolleksjonen! Jeg ble kjempeskuffet over begge Sonia Rykiel-kolleksjonene, håper denne blir bedre:)

    SvarSlett
  2. Ja,samme her..Tragisk,men kjøpte noe uansett..Men man kan ikke sammeligne Sonia Rykiel og Lanvin akkuratt.Det er som vann og whiskey liksom!:)

    SvarSlett
  3. Det blir spennende.Hadde gjort seg med et smykke som (bildet) rundt halsen.Er det slikt som kommer,så skal jeg definitivt dra mastern;)
    Ha en fin Fredagskveld Veronica:)

    SvarSlett
  4. kan bli spennende,vet han har slått igjennom stort i sverige for asos:)

    SvarSlett

TNX Sweetheart