20. des. 2010

20.December


Da jeg ikke trodde det var mulig,var det faktisk det..og jeg har nok en gang glemt igjen min nye sminke hos pappa,og må faktisk reise dit kun for den"æsj" men kortere vei enn til Hamar for å hente den jeg glemte igjen for en uke siden. Håper alle har hatt en fin helg,og virkelig er klare for masse mat, gløgg,rødvin,nye ting og stemning? I dag har jeg så sinnsykt mye jeg skal ordne med,så burde egentlig vært oppe mye før. Nå er det ut døren uten sminke nok en gang,må le av meg selv!
Jeg må rekke å hente ting, kopiere, levere på bibliotek, ta sol, levere minnebrikke på fotoknutsen,kjøpe de siste julegaven,hjem  å pynte meg og pakke til i morgen.
I ettermiddag/kveld skal jeg i Operaen på julekonsert. Det blir utrolig koselig,gleder meg!

3 kommentarer:

  1. Så fint outfit Veronica

    SvarSlett
  2. Hva har du på deg på julekonserten? Noen tips?

    SvarSlett
  3. SURREHUET!!!!

    SvarSlett

TNX Sweetheart