23. des. 2010

SLIK VAR ÅRET 2010

Hei alle sammen! I 2009 sa jeg til meg selv på nyttårsaften. "Neste år skal bli et flott år med mange muligheter" , og det ble det også, samtidig et forferdelig vanskelig år også. 
For det har virkelig vært et år med mange vonde ting, mye smerte, vanskelige ting, men også mye latter, glede og flotte minner. De beste og mest minnerike månedene i 2010 var definitivt Juli,August og November. Ting som Fashion Week, Sydenturen til Fuerteventura , lange sommerkvelder med mye romantikk og en del venninnekvelder!
Nå har jeg akkurat bladd igjennom mange bilder fra året 2010 ,og 2009. Det er så rart å se hvordan man forandrer seg ,heldigvis til det bedre for min del..Og hvor mye som kan skje i løpet av et år.
Her er noe..Ps: Tok i starten mye bilder med iphone,så forferdelig dårlig kvalitet på noen av bildene, men slik var det da. Bedre kvalitet ble det og enda bedre skal det bli.
 Januar var den siste måned med svart hår med lugg og brukte lang tykk strek over øynene.
Var platina, så rød så svart en lang stund.. Jeg ble sammenlignet mye med Jenny fra The L Word, men det var jo mitt største idol en periode, men så går også det over..
Jeg syntes det var vanskelig å være forelsket til tider, og hadde mine berg og dal baneturer.
I Februar avsluttet jeg min tid som Frisør, og prøvde meg som butikkmedarbeider på Aker Brygge og Paleet...hvor det ble mye jobbing for slikk og ingenting.
Jeg dro på Vip Kveld med Henne og Helena Rubinstein hvor jeg forelsket meg i en knæsj rosa leppestift, og ville også få tak i en lilla..Her var håret mitt rødlilla igjen med extensions!
Jeg arrangerte spansk tapas aften i den gamle leiligheten..
Jeg var nominert 1 av ti finalister til å vinne (Eee PC Seashell) 
som jeg ikke vant, men fikk en veldig god plassering med det jeg skrev:

Første gang jeg så henne tok hun pusten fra meg.
Hun lå med ryggen til på et rosa pledd da jeg kom inn i rommet.Jeg ble først stående å måpe over det speilbanke gjennskinnet av dus rosa som traff meg rett i hjerte.
Jeg bestemte meg for å ta skrittet nermere,så jeg listet meg stille over gulvet.Pulsen var høy,og da jeg nermet meg var det som hun visket meg noe i øret,uten at jeg helt kunne høre hva det var.Jeg var så nerme at jeg kunne se inngraveringen "Eee" Jeg tok rolig hånden og strøyk med forsiktige bevegelser fingrene over skriften.
og jeg måtte gå nermere for å få bekreftet det jeg hørte.
Jeg lente meg over og kunne se det vakre moderne tastaturet.
Og det var da jeg skjønte at hun var den hun hadde utgitt seg for å være helt fra starten.
Jeg var helt vill etter å begynne å taste,men jeg måtte spørre henne først "can I"? Hun åpnet seg helt og svarte meg tilbake
"show me some Eee Love"
Og da var det gjort.Jeg innså at jeg hadde forelsket meg i
ASUS Eee PC Seashell

Jeg spiste alltid lunch på Bocata/Paleet

Jeg fikk Wedge dilla, trodde Moldovia, Azerbadjan eller Albania ville vinne Eurovision, men så vant den forferdelige sangen til Tyskland og jeg kom vel aldri helt over det..
'Men så plutselig fikk jeg drømmeleiligheten på Nordstrand...

Jeg hadde dilla på tynne belter i livet, og brukte det til alt.
Jeg drakk sykt mye frappe og annen iskaffe, tok overdrevent med sol og brukte 
Gul og Orange neglelakk. Elsket gamle ting og gikk mye på Marked.
Jeg var på Oslo Fashion Week og så ca åtte syv fashion show

Jeg mixet mye mønster..
Jeg forelsket meg i en ny artist, nemlig Melissa Horn og hennes utrolig vakre stemme og tekster som rørte meg ved hjertet. Og så fanget fler interesse for henne, og hun hadde konsert på Operataket, hvor jeg gikk glipp av billetter og verden gikk nesten under.
Så en ny favoritt artist..Lissie
Det ble mye vin drikking, blant annet på Rose aften hos Kaja..
Jeg farger håret lysere..
Så enda blondere igjen..
Og var på tur til Fuerteventura og hadde den deiligste ferien noen gang med min kjære..
Safarituren er vel den mest minnerike hendelsen
Frokosten som gjorde at jeg la på meg..



Nå er det jul, og året er snart over. Lurer på hvordan året 2011 vil bli, da jeg begynner på Mote skole  i Januar. Gleder meg veldig!
Hvordan var året deres?































12 kommentarer:

  1. Hehe, så gøy å mimre litt tilbake. Året mitt har vært veldig spesielt,men mange gode minner å ta med seg. Du ser veldig bra ut for tiden. Elsker å følge bloggen din:D Og gleder meg til å følge den videre i 2011

    SvarSlett
  2. Jeg elsker bloggen din Veronica. Gleder meg til å se hva som skjer med deg i 2011:) God Jul

    SvarSlett
  3. Mitt år har vært ubeskrivelig herlig. Har fått muligheter jeg bare kunne drømme om. Kjærligheten er det eneste minuset for min del, men håper jeg treffer drømmemannen i 2011. Kos deg i JulenXX

    SvarSlett
  4. Flott blogg Veronica!

    SvarSlett
  5. Året mitt har vært kjempe flott:) God Jul Veronica..

    SvarSlett
  6. Du var så utrolig fin med svart hår:D Men fin som (blond) også!!

    SvarSlett
  7. Veldig bra det du skrev til ASUS Eee PC Seashell konk.;) God Jul

    SvarSlett
  8. Merry christmas Veronica:D

    SvarSlett
  9. God Jul og Godt Nytt år:D

    SvarSlett

TNX Sweetheart