28. des. 2010

ROMJULEN I BILDER


















































































































Jeg kan ikke få sagt hvor utrolig deilig det er å ha ett litt avansert, men fantastisk speilrefleks kamera som tar unike bilder. Selvsagt må man være dreven for å ta veldig bra bilder, men øvelse gjør mester,og jeg må jo si at jeg har blitt litt flink på bare noen dager. Jeg føler meg heldig som har en mamma som kjøper en slik etterlengtet gave til meg, og en pappa som tenkte at jeg trengte stativ også. Det er kjempe gøy å ta bilder, og tidligere har jeg kun hatt vanlige kamera uten speilrefleks funksjonen, og brukt sykt lang tid på redigering. Gleder meg til å knipse masse nå,og håper på enda flere lesere enn alle dere søtnoser som følger meg fra før av!

I går var vi temmelig lei julematen, og vi er sikkert ikke de eneste som føler at det har blitt litt for mye lefse, ribbe og giga frokoster. Så i går laget jeg en stor feta salat, med masse godt. Og en deilig rødvin til, som jeg ikke får nok av. Siden julen har vært frykelig stressende, og ikke fullt så avslappende som jeg hadde håpet på, pga mye reising frem og tilbake, så var det deilig å bare sette seg ned i sofaen med en spennende film. Denne gangen falt valget på frozen, og den var både ekkel og trist på samme tid.Anbefales til dere som vil ha noe annet en bare komedie og action..


















































5 kommentarer:

  1. Så fantastiske bilder Veronica:D wow, så søt du var i den røde kjolen..

    SvarSlett
  2. Iselin Henriksen28 desember, 2010

    Så søt katten var i jule treet,lol:P Fine bilder

    SvarSlett
  3. Så bra bilder veronica..:)

    SvarSlett
  4. Utrolig fine bilder!! Du er fin

    SvarSlett

TNX Sweetheart