30. des. 2010

Like I`M gonna ride a horse in this pant


























































Jeg bare elsker min nye camel fargede tights med deler av semsket skinn. I går klarte jeg å revne favoritt skinnbuksen min ved et uhell, og ble fryktelig lei meg, da jeg vet at jeg ikke får tak i den igjen. Jeg hadde blåst i den hvis noen hadde dukket opp med en rød til meg, men kan vel se langt etter det også. Denne ble der i mot en trøst,og den var på salg også. H&M Løp og kjøp.
Vi var en liten tur der i går, og jeg må si det er mange godbiter å finne hvis man tar seg tid til å senke skuldrene og dra på haukeblikket. For det er fort gjort å bli svimmel så uoversiktlig alt henger tett i tett på stativene. I går fant jeg faktisk fire plagg som kostet 250 som var hengt på 100kr`s stativet.LOL

8 kommentarer:

  1. Elsker tightsen..hadde de fler igjen?

    SvarSlett
  2. Elsker stilen din..du har alltid noe spesielt:X Godt Nytt år til deg!

    SvarSlett
  3. Den var kul....

    SvarSlett
  4. Jeg var på H&M i går jeg også..og gud for ett vanvittig kaos,ingenting hang på greip! Fant uansett noen godbiter selv:) fin tights

    SvarSlett
  5. Thea svar: Ja,men handlet på H&M i Hamar..oslo vet jeg ikke dessverre>

    SvarSlett
  6. digget den tightsen! Du har blitt så lys i håret:Det kler deg,har du noen gang vært helt platina?

    SvarSlett
  7. Sandra svar: ja,men tror ikke jeg har postet noen bilde i bloggen,skal se om jeg finner ett en dag så kan jeg vise,lol:)

    SvarSlett

TNX Sweetheart