29. des. 2010

CAN`T LET GO ACNE FUR



Uansett hvor mye jeg prøver å glemme denne Acne pelsen, så får jeg den ikke ut av hodet. Og så fort jeg tror jeg har klart det, så dukker den opp på en eller annen blogger eller mann i gata. "Fakk"Og dette er IKKE pels laget fra bur i fangenskap.Den er laget av lammeull fra sau, som har blitt laget for pinnekjøtte`s skyld,og rester som er brukt etterpå. Det var som Livingdoll skrev i sin blogg. Det er bedre å bruke alt på dyret enn å kaste det. Når det er sagt så har jeg i mot dyre oppdrett kun for pelsen`s skyld,men har du arvet en kåpe av mormor eller har noen få detaljer på ting og tang,så ser jeg ikke helt det "forferdelige" i det. Elsker denne jakken i alle fall..og jeg ble en smule misunnelig når jeg så at KLING også hadde anskaffet seg en..





2 kommentarer:

TNX Sweetheart