9. des. 2010

Planlegging av fotoshoot



I kveld er det Fotoshoot med Elisa Foss og Fotograf Richard Engelstad og jeg gleder meg veldig.
Det blir første gang jeg er modell sammen med en annet,har kun vært alene.
Står ikke så ofte modell,da jeg liker bedre å style andre ,enn å pose selv,men blir jo uansett mye posing av outfit til bloggen,så kan jo ikke si at jeg ikke liker det!
De beste minnene jeg har er de stressende ukene jeg fikset modellene backstage under OFW tre fire ganger..Morsomt å se tilbake på gamle bilder!
Jeg er med på å planlegge fler fotoshoots,men de skal være ute. 
 I dag skal vi i studioet og jobbe en del med svart/hvitt/skygge og noe christmas fashion med glitter/rødt/svart og gull.Håper det blir bra bilder,men det gjør det nok med godt sammarbeid.
Det er mye jobbing og blir nok veldig seint på meg i dag. 
Nå skal jeg dra å kjøpe meg en kaffe på mitt favoritt bakeri,så hjem å fikse hår.
Godt jeg er utdannet frisør også....

9 kommentarer:

  1. Sara Destini09 desember, 2010

    Have Fun:)

    SvarSlett
  2. Det høres gøy ut. Kunne du ikke tenkt deg å være modell mer,du passer til det?!!:D

    SvarSlett
  3. søte deg!

    SvarSlett
  4. Lykke til :)
    Hadde vært gøy å jobbet sammen en gang!

    SvarSlett
  5. Hanne svar: Ja,det hadde vært kjempe gøy:)

    SvarSlett
  6. Gleder meg til å se bilder:D

    SvarSlett
  7. Gleder meg også til å se bilder:) Du er så pen

    SvarSlett
  8. Love the hair!!

    Check out my shoe design blog too? All my designs are hand-drawn also.

    Take care x

    Louboutininthemaking.blogspot.com

    SvarSlett

TNX Sweetheart