16. des. 2010

FASHION BLOG`S TO FOLLOW

Det er så sykt mange bra moteblogger der ute at det er helt utrolig egentlig.
Daglig kan man få ti ganger mer inspirasjon enn å lese mote magasiner bare av å besøke noen unike personer med en helt spesielt stil som har genuin interesse for fashion og en utrolig evne til å sette sammen outfit`s på sin egen måte.
Man har dessverre ikke tid til å sitte ti timer foran pc`n hver eneste dag å lese gjennom førti blogger,når man selv må oppdatere sin egen og i tillegg ha et liv ved siden av.  Jeg har fått en del spm om hvilke blogger jeg følger og om jeg følger mange? Vel..jeg er vel daglig innom forskjellige moteblogger,men om jeg har tid pleier jeg å lete etter nye,eller bare hente så mye inspirasjon som mulig her og der.
Her er mine favoritt bloggere jeg pleier å følge:(under) Hvilke er deres favoritter,
 og har dere noen nye å anbefale?


Det er selfølgelig mange andre bra moteblogger også. Følger jo langt fler på bloglovin,og er også inne på dagensoutfit,Natalie Helgerud, Polliani,Marie Amanda, Mira Saab sin så ofte jeg kan!
Masse bra inspo å hente og mange flotte garderober jeg gjerne skulle lånt for en liten stund.
Hvilke garderobe ville du byttet din egen med om du fikk mulighet for en periode?

12 kommentarer:

  1. Jeg elsker både Elin Kling,Kenza og Blondinbella for ikke å snakke om Angelica B. De har noe eget ved seg,mange bra Norske,men svenskene må jeg si er dyktiga!:Hehe D

    SvarSlett
  2. Stockholm street style/ Caroline <3 Can`t get enough

    SvarSlett
  3. Mine favoritt motebloggere er Elin Kling, Ulrikke Lund o,Fashiontoast og Blondinbella. Utrolig flinke

    SvarSlett
  4. Ja jeg vet,blir jo ikke tid til å lese alle. Leser fast din:) Og tre av de nevnte over!

    SvarSlett
  5. Din er min favoritt:DDDD

    SvarSlett
  6. Elin Kling og Fashiontoast er uten tvil verdens beste motebloggere. Ellers leser jeg et par andre ink din. Utrolig søt juleheader;)

    SvarSlett
  7. Kenza is my Fav

    SvarSlett
  8. Leser din,fashionberry,fashiontoast,Ulrikke,Tyra Sjøstedt,Blondinbella,Angelica B, Natalie Helgerud og et par andre:) Mange bra Moteblogger det skal være sikkert og visst

    SvarSlett
  9. I love your blog

    SvarSlett
  10. 5inchandup utrykker seg veldig godt gjennom stilen,er veldig fan av den!!

    SvarSlett
  11. tusen tusen takk.. det var hyggelig av deg :)

    SvarSlett

TNX Sweetheart