16. des. 2010

BLUES FROM FILLES A PAPA


Alltid noe nytt å elske HER

Nå skal jeg drikke opp Is kaffen min,før jeg beveger meg ut døra uten sminke.
"Gud hjelpesmei" Sånn går det når jeg glemmer igjen hele sminkebaggen i Hamar, og selvsagt måtte jeg jo i forrige uke bestemme meg for å kaste tonnevis av det jeg ikke kom til å bruke anyway, tilomme pudder og fondation det var bittelitt igjen av,som jeg ikke tenkte på å spare på tilfelle det var helt krise. Jaja..Jeg skal faktisk helt til Kolbotn i et møtet,og må bare få tak i et eller annet mineral pudder på veien. Can`t live with out!  Seinere i dag skal jeg se på noe jeg har ønsket meg så lenge sammen med mamma. Gleder meg!



2 kommentarer:

  1. Den blå blazeren:) Lyst til å ta en kaffe til helgen med Sara og de &? Ha en fin dag*Klem*

    SvarSlett
  2. Ser ut som det kommer mye blått fremover,til neste år og mot sommeren:) Elsker blått

    SvarSlett

TNX Sweetheart