7. des. 2010

BACK ON TRACK

Ingen jul uten facebook? For mange er det like tragisk å miste den,som det er for andre å miste et familiemedlem. Det er som om å gjøre det slutt med kjæresten,nesten like ille.
Vel..er jo egentlig bare bagatell,men uansett utrolig shjiiiipt..
Det som skjedde med meg første gang er at det ble rappotert spam på siden min takket være at noen kanskje har trykket på linker til bloggen f.eks som de har trodd har vært reklame/uten å betale facebook? Det er det dummeste jeg har hørt,men ingenting overasker meg lenger. Denne gangen var det en hacker av en idiot som tok over to av mailene mine og facebook kontoen.
Mailen får jeg aldri tilbake,og jeg måtte be facebook adm å slette profilen min ,i tilfelle noen misbruker den. Nå har jeg opprettet ny face profil,for siste gang. Blir jeg fjernet nå så gidder jeg ikke mer.Det tar tid å finne tilbake mange kontakter,og bildene mine:( jaja,hadde bare 60 bilder og verre med den forrige da jeg hadde 1000 bilder som jeg aldri får tilbake.Fra Paris når jeg var sytten etc.Det er trist at andre skal gjøre noe slikt,men nå er det jul og det er godt å være på face igjen.
Jeg er å finne HER!

2 kommentarer:

TNX Sweetheart