6. des. 2010

Going Blonder

"Guud så lang tid det tok hos Frisøren,men "guud" så fornøyd jeg ble..
Jeg klarte å bomme på tiden i dag,men hadde super flaks da det var en annen som kunne stripe det.
Charlotte på Nikita(By Porten) Kjempe dyktig,synd hun skal slutte å begynne som Daglig Leder et annet sted,for hun var jo like skravlete som meg.Nesten 3 timer i stolen og jeg var en hel del blondere.
Trodde ikke jeg skulle bli så lys,men jeg har tenkt til å stoppe der,for målet var jo å få et lysere spill,og  det har jeg oppnådd. Neste gang blir jeg platina,neida! 
Her er "the results"



Nå mangler det bare disse skoene..





14 kommentarer:

  1. WOW Veronica! Fineste fargen ever,finere enn forrige gang tilomme;) Love it

    SvarSlett
  2. Veldig flott og kledelig :)
    alt kler den smukke vet du.

    SvarSlett
  3. Kjempe fint du var på håret:) Farger også mitt hos Nikita,de er flinke! Digget de wedgene

    SvarSlett
  4. De wedgene<3

    SvarSlett
  5. Kjempe fint:)

    SvarSlett
  6. Super fint,savner å være blondere,var ganske blond,men så farget jeg det sort,og angrer veldig på det! Lang prosess:(

    SvarSlett
  7. Pen du er Veronica,flott jente:D Bra Blogg!

    SvarSlett
  8. Kjempe vakkert:)

    SvarSlett
  9. Wow,misunnelig på fargen

    SvarSlett
  10. SV: Takk,eg er enig! Det eg prøvde på;) Nydelig farge!!

    SvarSlett

TNX Sweetheart