9. des. 2010

MUSIKK TORSDAG

Hello! Siden så mange av dere har hatt et ønske om at jeg skal legge ut en musikktips liste,så har jeg endelig fått ut finger`n. Jeg elsker mye musikk,og for meg så handler det veldig om variasjon.Jeg liker egentlig alt fra Jazz til Opera til Pop til House faktisk.Favoritt artistene mine er No matter what Lisa Ekdahl,Lady Gaga og Lissie..Kan høre på i evigheter!
Jeg kunne jo ha nevnt utallige sanger,men det for holde med noen av de jeg spiller mest for tiden,enten det er sanger med fart eller rolige ballader! Her er listen min:

Take that w/Robbie Williams-The Flood

Lissie-Bully

Sophie Ellis Bextor-Bittersweet



Antoine Clamaran-Live your dreams


Tina Cousins-Wonderful Life

Marina & The Diamonds-Seventeen

Eminem feat.Lil Wayne-No Love
Hurt-Wonderful Life




2 kommentarer:

  1. ENDELIG!! Gleder meg til å spille i gjennom sangene;) takk

    SvarSlett
  2. Masse fine sanger!

    SvarSlett

TNX Sweetheart