4. des. 2010

No Way To Run And Hide "IT`S A WONDERFUL LIFE"

Det er sjeldent en sang får tårene til å virkelig renne, kun av en sang,men har vel med hva slags mood man er i også.
Fant veien til en nydelig og gammel ballade,og denne gangen har jeg forelsket meg i stemmen til 
Tina Cousins..
Måten hun synger på er nydelig,og dette er fra nå av min favoritt verson av denne sangen. 
Håper alle sender en ekstra tanke til de som har det vanskelig i julen, samt setter pris på de rundt deg som du er glad i.
Ha en kjempe fin Lørdag,og kos dere, alle som skal på julebord.Må selv droppe julebordet jeg skulle på neste helg,men det er ikke det viktigste for meg.
                         













9 kommentarer:

  1. Gud,for en nydelig sang. Har aldri hørt den versjonen før:X

    SvarSlett
  2. NYDELIG/VAKKERT!!

    SvarSlett
  3. For en vakker stemme

    SvarSlett
  4. Kjempe flott innlegg Veronica. Rørende stemning

    SvarSlett
  5. Sara Destini04 desember, 2010

    Hei.Har du sendt inn sånn valideringskjema som jeg tipset deg om? Elsker musikksmaken din,mye bra variasjon;) Vakkert

    SvarSlett
  6. Sara svar: Ja det har jeg snuppa:D Uten svar,sendt inn to*herregud*

    SvarSlett
  7. ;( Åh noen ganger liker jeg ikke vinteren altså....

    SvarSlett
  8. Fikk tårer i øynene nå..

    SvarSlett
  9. Denne sangen var helt nydelig,ble helt rørt jeg;,// Får virkelig tankene på noe viktigere enn julegaver!

    SvarSlett

TNX Sweetheart